ebola
Nema zapisa.
Blog
nedjelja, kolovoz 5, 2012

Šest pravila prehrane za smanjenje razina kolesterola u krvi

  • ČITAJTE SITNA SLOVA
Nemojte se samo zaustaviti na tome koliko udjel masti ima u određenom artiklu. Proizvodom „ s malim udjelom masti “ možetei te kako unijeti masnoće u svoj organizam ako ste pojeli više od preporučene količine

  • POSEGNITE ZA VLAKNIMA
Istraživanja pokazuje ako na dan unosimo pet do deset grama topivih vlakana, razina kolesterola ( LDL) u krvi može opasti i do pet posto. Započnite dan zobenom kašom, za ručak na salatu stavite pola šalice graha, jedite brokulu uz večeru. Kao međuobrok pojedite naranču i tako ćete lako stići do cilja.-

  • SVAKO JUTRO JEDNO JAJE
Jaje sadrži oko 213 miligrama kolesterola, a dnevna doza koja je zdrava za unos u organizam iznosi 300 miligrama. Odlučite li se ujutro pojesti jedno jaje, obratite pozornost na to koliko ćete masnoća unostiti u organizam tijekom dana.

Pročitajte još više o jaju i kolesterolu na http://zdravlje-prehrana.com/jaja-i-kolesterol/ .

  • ZAPOČNITE DAN NA ISPRAVAN NAČIN
Za doručak odaberite jelo sa žitaricama ( npr. zobene pahuljice ili kašu od integralne zobi) koja sadrži oko dva posto topivih vlakana i ukupnu količinu vlakana od 4 do 6 grama po šalici. Dodajte bananu.

  • DVIJE MUHE JEDNIM UDARCEM
Kolesterol koji uneste hranom možete povisiti  razinu kolesterola u krvi, ali zasićene masnoće imaju još gori učinak. Često se obje komponente nalaze u istoj hrani, primjerice mesu, maslacu i punomasnim mliječnim proizvodima. To znači da ćete smanjenjem unosa hrane bogate zasićenim masnoćama ujedno smanjiti i unos kolesterola u organizam.

  • JEDITE RIBU
Jedite plabu ribu i ribu hladnih mora barem dva puta tjedno. Bogate su omega-3 mansim kiselinama koje su vrlo dobre za vaš organizam. Općenito, više se usmjerite na mediteransku kuhinju.

Pročitajte još više o mediteranskoj prehrani na http://zdravlje-prehrana.com/mediteranska-prehrana/ .

Izvor:  Živjeti s kolesterolom, Izdavač: Adria Media Zagreb d.o.o. 2012.

raffaello007 @ 14:37 |Komentiraj | Komentari: 0
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
prer
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
pre
Nema zapisa.
ččč
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
www.zdravlje-prehrana.com 
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.