ebola
Nema zapisa.
Blog
petak, veljača 18, 2011
Zbog brzog i pretrpanog dnevnog rasporeda mnogima od nas sendviči su postali dio svakodnevice. No to nije razlog da jedemo sendviče koji su masni i puni kalorija. Umjeto toga, pripremite zdrave sendviče kojima nećete dobiti samo prazne kalorije, već i pregršt proteina, vitamina i minerala. 
                                  
 













 
 
Ratni plan 
Zaobiđite bijela peciva i kruh. Izaberite ona od cjelovitih žitarica, najbolje ona koja u sebi sadrže cijele sjemenke. Što tamnije i sa što više sjemenki – to je bolje. Salame su najgora opcija i trebao/la bi ih zaobilaziti u širokom luku. Najbolje opcije su bijelo pileće ili pureće meso, tanke goveđe šnicle te riblji fileti. Dakako, za vegetarijance, ali i sve ostale, preporuča se bjelančevinama i proteinima bogati tofu. 
Zelena salata, rajčice, krastavci, paprike, masline, kupus, luk… bez obzira na to za što se odlučili, dobiti ćete izvor zdravih vitamina bez praznih kalorija i previše soli. Majonezu, kao i kečap, koji je prepun šećera zaboravite. 
Primjer dobrog i zdravog sendviča koji zamjenjuje obrok: jedna pileća ili pureća šnicla, kratko prepržena, komad mozzarelle, komad svježe paprike i list zelene salate te pecivo od cjelovitih žitarica. Po želji, malo popaprite i pokapate maslinovim uljem i jabučnim octom.
raffaello007 @ 10:23 |Komentiraj | Komentari: 6 | Prikaži komentare
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
prer
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
pre
Nema zapisa.
ččč
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
www.zdravlje-prehrana.com 
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.