ebola
Nema zapisa.
Blog
utorak, ožujak 29, 2011
Iako konzumiranjem određenih namirnica u sklopu svakodnevne ishrane možemo postići to da trošimo više kalorija nego što smo njima unijeli u organizam, ne postoji hrana od koje se mršavi. No, postoje namirnice koje nam mogu pomoći u skidanju kalorija i gubljenju kilograma, kao i one koje pospješuju razgradnju masnog tkiva. Mnogobrojna istraživanja su pokazala da neke namirnice mogu pomoći u izgaranju masnoća. Evo samo nekoliko primjera: 

 


Grejp
Ovaj čudesni gorko-kiseli agrum sigurno će vam pomoći želite li se riješiti viška kilograma. Istraživanja su pokazala da pola grejpa dnevno ili čaša svježeg soka od grejpa uz obrok, bez drastičnih promjena u prehrambenim navikama može biti zaslužno za smanjenje količine inzulina u krvi, čime se obuzdavaju potrebe za neprestanim grickanjem. A što manje grickamo tijekom dana, to lakše i gubimo na težini.





-

Zeleni čaj 
Zeleni čaj je doista čudotvorni napitak! Ne samo da sprečava rak te bolesti srca i krvožilnog sustava, već i ubrzava metabolizam. Ako pijete do pet šalica zelenog čaja dnevno, sagorjet ćete 70 do 80 kalorija viška. Nije loše, a i vrijedi pokušati!

Začinjena hrana 
Volite ljuto? Onda evo dobrih vijesti za vas: konzumiranje ljute hrane pomaže u bržem sagorijevanju masnoća. Od ljute hrane počinjemo se znojiti i ubrzava nam se broj otkucaja srca, što za posljedicu ima ubrzanje metabolizma. Znači, ručak ili večera u meksičkom restoranu ne mora nužno samo negativno djelovati na vaš plan mršavljenja!

                         
 





















 
 
 
Mliječni proizvodi 
Osim što pomaže izgradnju učvrstih kostiju, kalcij također sudjeluje u stvaranju hormona koji vašim stanicama "govori" treba li stvarati još masti ili ne. Zato ne izbjegavajte mliječne proizvode, jer na tržištu već odavno postoje oni s manjim postotkom masnoća – od mlijeka do raznih vrsta jogurta, pa čak i sladoleda.

Voda 
Pijte dovoljnu količinu vode dnevno i skidanje viška kilograma neće vam predstavljati problem. Dehidracija usporava metabolizam i može dovesti do želje za slatkom i masnom hranom. Kako bi organizam normalno funkcionirao i ostao zdrav, stručnjaci preporučuju osam čaša vode dnevno.

                                   
 










 
 
 
 
 

Cimet 
Istraživanja su pokazala da četvrtina žličice cimeta dnevno, konzumirana uz obrok, pomaže organizmu u preradi šećera, a usto smanjuje njihovu razinu u krvi. Ovo je od velike koristi, jer visoki šećer u krvi dovodi do taloženja masti u organizmu. Njime začinite ukusne kolače od jabuka u koje nećete morati dodavati šećer, jer cimet je već sam po sebi sladak i ukusan!

Sheportal
raffaello007 @ 21:27 |Komentiraj | Komentari: 18 | Prikaži komentare
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
prer
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
pre
Nema zapisa.
ččč
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
www.zdravlje-prehrana.com 
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.