ebola
Nema zapisa.
Blog
utorak, listopad 25, 2011


Grah – Superzdrava namirnica, niskog glikemijskog indeksa, bogata cinkom. Grah u umaku od rajčica, poznat kao baked beans – po sadržaju cinka ravan je crvenom mesu.

Orasi makadamija – Ova vrsta oraha jedan je od najboljih izvora monozasićenih mansoća i povećava razinu testosterona u mirovanju.

Zeleno lisnato povrće – Odlična namirnica za podizanje testosterona, a osobito je špinat bogat vitaminom E. Nemojte jesti više od jedne zdjelice špinata na dan jer neka istraživanja pokazuju da previše špinata može povisiti krvni tlak.

Sir – iako je tvrdi sir bogat nepoželjnim zasićenim masnim kiselinama, neka istraživanja pokazuju da je najviše testosterona izmjerena kod muškaraca koji su jeli najviše tvrdog sira. S tvrdim sirom treba biti oprezan jer sadrži masnoće nepoželjne u krvožilnom sustavu. Ali ako se hranite zdravo i ako redovito trenirate, povremeno pojedite sir za višu razinu testosterona. Međuobrok za najbolji učinak – komad sira sa 10 oraha makadamija.

Izvor: Knjiga-Prehrana 21. Stoljeća, autor: dr. Lejla Kažinić Kreho

Prenosi: zdravlje-prehrana.com 

 

raffaello007 @ 13:48 |Komentiraj | Komentari: 16 | Prikaži komentare
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
prer
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
pre
Nema zapisa.
ččč
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
www.zdravlje-prehrana.com 
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.