ebola
Nema zapisa.
Blog
utorak, rujan 11, 2012


Savjet da treba jesti između obroka mnoge će začuditi, jer većina ljudi koja se udebljala tvrdi da je glavni krivac tome što nisu mogli odoljeti grickanju tijekom dana. Međutim, samo na osnovi broja obroka nemoguće je reći hoće li se netko udebljati ili neće, jer ne znamo što jede i koliko kalorija dnevno unese.-

Kod nas većina ljudi jede dva ili tri puta dnevno, što nije jako loše, ali još je bolje jesti pet ili šest puta, ali manje obroke. Zdrav čovjek ne može se udebljati sve dok tijekom dana ne unese više kalorija nego što potroši. Dakle, problem nije u tome koliko puta jedemo, nego u tome da prosječno jedemo puno više nego prije nekoliko desetljeća te da jedemo sve više industrijski prerađene i brze hrane.

Ako ste zdravi i imate normalnu tjelesnu težinu, trebali biste jesti kad god osjetite glad, a pri izboru namirnica pridržavati se općih savjeta za zdravu prehranu (integralne žitarice, puno voća, povrća i mahunarki, nemasno meso i mliječni proizvodi…). Ako se, pak, borite s viškom kilograma, svakoga dana odredite što ćete pojesti, ali tu količinu podijelite u što veći broj manjih obroka.

Dr. Keri Glassman u svojoj knjizi ‘The Snack Factor Diet’ tvrdi da već ljudi koji jedu četiri puta dnevno mogu očekivati blagodati boljeg metaboličkog faktora, smanjeno izlučivanje inzulina i bolju kontrolu glukoze u krvi, smanjeno stvaranje ‘zločestog’ kolesterola u jetri, bolje raspoloženje, smanjenu sklonost debljanju i općenito bolje zdravlje. Grickanje daje i osjećaj vitalnosti (osjećat ćete da imate dovoljno energije za zahtjevne dnevne obveze) i poboljšava mentalne sposobnosti. Zbog svega navedenog ovakav način prehrane smatra se značajnom metodom prevencije dijabetesa, bolesti srca i krvnih žila te nekih karcinoma.

Doktorica Glassman navodi više istraživanja koja idu u prilog ovakvoj prehrani. Znanstvenici su u Južnoj Africi dokazali da je već i doručak bolje ‘razvući’ u više malih obroka. Naime, oni koji su tako radili bili su do ručka manje gladni i za ručak su manje jeli od onih koji su potpuno isti doručak pojeli odjednom. Ispitanici su nakon duljeg vremena pod ovakvim režimom tvrdili kako se sada već nakon manjeg ručka osjećaju jednako zadovoljno i sito kao ranije nakon obilnog i visokokaloričnog objeda. Osim toga, više istraživanja potvrdilo je da se volumen želuca smanjuje ako neko vrijeme ustrajemo u malim obrocima, pa tada i spontano počinjemo manje jesti.

Prenosi: zdravlje-prehrana.com

Izvor: tportal.hr

raffaello007 @ 17:55 |Komentiraj | Komentari: 0
gooogle 1254
ludilo blog
Nema zapisa.
prer
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje.
pre
Nema zapisa.
ččč
Nema zapisa.
centar
adsenseuheaderu
Google Adsense1111
Anketa
Ocijenite kvalitetu mog bloga?





Linkovi
www.zdravlje-prehrana.com 
Anketa
Koju vrstu kruha najčešće konzumirate?





Index.hr
Nema zapisa.